Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2009

ΜΗΤΣΟΣ+ΣΟΥΛΑ/SPIN OFF TOYLA'S FISHING

ΤΟΥΛΑ-Ωραία που'ναι η θάλασσα μαζί με τα γλαράκια μα δεν βλέπω πουθενά τα γλυκά ναυτάκια. Δεν θέλω ούτε να σκεφτώ πως τσάμπα ιστορία κατέβηκα από το βουνό και να μην έχω καμία. Καμία ευκαιρία λέω να δω χαρά στα σκέλια μου που τώρα βλέπω τους βοσκούς και σκάω από τα γέλια μου. Θέλω ένα μαυριδερό, σατράπη κι αγριάντρα να μην κοτάω να διαβώ καν του σπιτιού την μάντρα. Στου Καββαδία τα γραπτά τους ξέρω κι απ'τα όνειρά μου, και όλοι τυς δίπλα να ρθουν και να γενούν παιδια μου. Θα κάθομαι ολημερής,θα πλέκω κάλτσες μάυρες και αυτοί μόνο εμένα θα κοιτούν κι όχι τις άλλες σαύρες. Με τα γλυκά τους τα φιλιά θα λιώνω κάθε βράδυ και εγώ θα λιώνω δίπλα τους για μόνο ένα χάδι. Δεν θα'ναι ένας θα'ναι πολύ γιατί εγώ βαριέμαι και θέλω ποικιλία στα αγόρια που τραβιέμαι. Μου αρέσουνε τα αγόρια, ναι λοιπόν το ομολογώ και δεν θέλω μόνο έναν,μα να ναι τουλάχιστον 8!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

eisai viola!! viola!!!