Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2009

ΜΗΤΣΟΣ+ΣΟΥΛΑ /SPIN OFF-TOULA'S MONOLOGUE

ΤΟΥΛΑ- Αφηκετέ με μόνη μου να κλαίω να χτυπιέμαι, που κανένας δεν θωρεί γιατί εγώ τραβιέμαι. Λούζομαι στον ποτάμο, χτενίζω τις κοτσίδες, φοράω τα κοσμήματα και βγαίνω με τσιρίδες. Γιατί κανείς εμέ δεν θε, γιατί δεν με προσμένει που'ναι η ζωή μου ψεύτικη και στις ελπίδες δεμένη. Δεν πάω εγώ στους τσέλιγκες δεν τρέχω στα χωράφια;Και όπου δω αρσενικό του κάνω τα γλυκά μάτια. Κι αν κοιτάξει και κανείς κάτω από την ποδιά μου θα δει το άπειρο κενό επάνω στην προβιά μου. Προχθές στην Άνω Παναγιά πήγα στο πανηγύρι προσμένοντας ένα παλικάρι στον ώμο μου να γύρει.Το έσειρα τον τσάμικο και τους καρσιλαμάδες μα ακόμα κι εκεί κατάντησα να τρώω λουκουμάδες. Το πήρα απόφαση λοιπόν οι κάμποι με εκδιώχνουν θα πάω να βρω στη θάλασσα τι παλαμάρια έχουν.

2 σχόλια:

...mea culpa... είπε...

XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAAXA!
toula apokatestise tin taksi!!!tha sou vgei to onoma!

Ανώνυμος είπε...

Toulaaaa, piase kai ta kanatia ki aneva se kana balkoni!!