Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2007

Τα νεύρα μου

Διαβάζω, ενημερώνομαι,προσπαθώ όσον αφορά τα επαγγελματικά να επικαιροποιώ τις γνώσεις μου και όμως βλέπω άτομα λιγότερο καταρτισμένο από εμένα να προχωράνε. Δεν μιλάω από ματαιοδοξία. Με κουράζει τόσο πολύ το γεγονός που καθημερινά βιώνω. Γιατί οι γλείφτες και οι συκοφάντες πάνε μπρος;Πρέπει να γονατίσω την αξιοπρέπειά μου για να προκόψω; Να πέσω σε ένα επίπεδο πολύ χαμηλότερο από αυτό που έμαθα για να συναγωνισθώ επάξια;Πρέπει να προχωρώ τοίχο τοίχο και να κρυφακούω ώστε να σώσω τα αυταπόδεικτα; Δηλαδή την λίγη αλλά πραγματική επαγγελματική μου πορεία; Αν κάποιος έχει συμβουλές πολύ θα χαρώ να μου τις δώσει. Να με επιμορφώσει σε αυτό τον τομέα γιατί εγώ δεν ξέρω πως να τα βγάλω πέρα με άτομα τα οποίο συνεχώς γλύφουν και κακολογούν. Δεν έχω μάθει να αμύνομαι στα πισώπλατα μαχαιρώματα. Και το χειρότερο, πως γίνεται να είναι τόσο φανερό αλλά οι άμεσα ενδιαφερόμενοι να μην παίρνουν πρέφα; Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι;

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχουν ορισμένα εργασιακά πεδία στα οποία η λογική του ανταγωνισμού περνά και στα επίπεδα που αναφέρεις. Και κάτι τέτοιο - αρκετές φορές - το γνωρίζουμε πριν μπούμε σε ένα χώρο.

Στην προκειμένη περίπτωση φαίνεται πως δεν "αρμενίζεις στραβά" αλλά ο "γυαλός είναι στραβός" - δηλαδή το εργασιακό περιβάλλον.

Ως εκ τούτου, δεν μπορώ να σου προτείνω την κυνική αποδοχή του διότι φαίνεται ότι αυτό δεν ταιριάζει με τον κωδικα αξιών σου.

Ούτε ρομαντισμούς και ιδεαλισμούς εκτός κοινωνικής πραγματικότητας.

Σύμφωνα με την δικιά μου κοσμοαντίληψη, σταθμίζεις τις καταστάσεις και λαμβάνεις τις αποφάσεις σου. Και εν συνεχεία τις υπερασπίζεσαι και αναλαμβανεις το κόστος τους.

Σε τελευταία ανάλυση πρέπει να ξέρεις ότι η φυγή δεν είναι μια εξ ορισμού ήττα.

Ενίοτε υποδηλώνει μια σειρά θετικών χαρακτηριστικών. Που είναι αρκετά. Και έχουν και όνομα.

Kiki είπε...

dustuhos omos ta thetika haraktiristika pou anafereis apoteloun kai ton anastaltiko paragoda gia thn aneliksi se ena ergasiako horo. Me ton hrono mathenodai ola siga siga... Ipomoni

ΝΟΜΟΣΟΦΙΑ / NOMOSOPHIA είπε...

Αγαπητή Κική,

όπως θα γνωρίζεις, στην φύση αυτοί που επιπλέουν είναι οι φελοί. Δυστυχώς, το ίδιο συμβαίνει και στην κοινωνία. Υπομονή, λοιπόν.

Γιάννης
http://nomosophia.blogspot.com