Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2009

ΜΗΤΣΟΣ+ΣΟΥΛΑ/EAT YOUR PIE,YOUR HYLO-PIE

ΣΟΥΛΑ- Γιατί αγάπη με πετάς σαν λερωμένη κάλτσα,μυρίζουνε τα ρούχα μου σα να'φαγα χλαπάτσα; Εγώ που λιώνω σαν βούτυρο σε φρυγανιά απάνω και το φεγγάρι σαν κοιτώ την προσευχή μου κάνω. Που την Μαρία της Σιωπής τη παίζω κάθε μέρα και τρέχω στα δάση στα βουνά καμμένη σαν τοστιέρα. Που με την σκέψη σου ξυπνώ και λέγω τραγουδάκια,ποτάμια τρέχουν τα δάκρυα απ'τα γλυκά ματάκια. Έγινε η καρδιά σου άσπλαχνη σαν μάρμαρο απ'την Πάρο, δεν βρίσκω τρόπο να διαβώ έρωτα να φουμάρω. Με λες ανόητη μικρή πως κάνω το δικό μου, μα έλα που θέλω να σ'έχω πλάι μου εις το προσκέφαλό μου. Έλα να κάνουμε αγκαλιά, να πιούμε ένα κρασάκι, όποτε θέλεις πέσε μου, στείλε μου ραβασάκι.Και δείχνε κατανόηση που τον καημό δεν ζώνω έρχονται μέρες που δεν μπορώ και μέσα μου φουντώνω.
ΜΗΤΣΟΣ- Την ώρα που θα πω εγώ τον χρόνο που ορίζω και μην με κάνεις μάτια μου άλλο να σιχτιρίζω. Εκεί που λέω φτιάξαμε κι έστρωσε η τσουράπω πάλι θα κάνεις πατατιά και θα'ρθεις από κάτω. Φάε λοιπόν την πίτα σου που σου΄χω εγώ φτιαγμένη με βότανα, μυρωδικά καλά γαρνιρισμένη.Φάτην ζεστή είναι νόστιμη, δεν παίρνεις από λόγια και σταμάτα πια να κοιτάς του κόσμου τα ρολόγια. Κατάπιε την και μάσα την μπας κι έτσι καταλάβεις πως είναι τώρα τα πράγματα και τι θα αναλάβεις. Βάλτη στο στοματάκι σου και μούγκωσε επιτέλους γιατί σε βλέπω με βιολί γωνία Πραξιτέλους.
ΣΟΥΛΑ- Νόστιμη η χυλόπιτα καλό και το παλούκι που έχει μπει μέσα βαθιά και βούλωσε το λούκι.

to be coninued

1 σχόλιο:

KAKOSLYKOS είπε...

Oi pites pahainoun na ksereis...not good