Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2009

ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ...(2)

Λυκοφιλίες

ΦΙΛΟΣ-Από εδώ η μύτη σου μοιάζει λίγο με μελιτζάνα
ΦΙΛΗ- Είναι επειδή κρύωσα και την φυσάω συνέχεια
ΦΙΛΟΣ-Σε καταλαβαίνω, κι εμένα όταν γριπιάζομαι μεγαλώνει η καράφλα μου

Γνώθι σαυτόν (από φίλη που δεν το περίμενα)

ΦΙΛΗ
-Αγάπη μου, γυναίκα που δεν κάνει κατινιές να πάει να ξύσει τα @ρχίδια της!

Εποικοδομητική κριτική

ΦΙΛΟΣ
-Γιατί με βλέπουν όλες σαν φίλο;Τέλος,θα γίνω κακός.Θα αλλάξω το κάρμα μου.
ΦΙΛΗ- Και το κάρμα σου και το κορμί σου θέλουν γυμναστική.Γιατί δεν το καταλαβαίνεις,είναι η προπόνησή σου για την επόμενη ζωή που θα γεννηθείς γυναίκα.
ΦΙΛΟΣ-Γίνεσαι κακιά τώρα.
ΦΙΛΗ-Είναι που έχουν συγχρονιστεί οι περίοδοί μας.
ΦΙΛΟΣ-...

3 σχόλια:

KAKOSLYKOS είπε...

Ayta einai edo...

ΜΑΡΙΝΑ είπε...

ΞΕΡΝΑ ΤΑ ΟΛΑ!!ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΙ ΠΕΣ ΜΟΥ!!

...mea culpa... είπε...

nomizo tous ksero k tous duo!....:-))))))))))))))))))))))