Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2009

ΜΗΤΣΟΣ+ΣΟΥΛΑ/ YOU'RE MY LOVER UNDERCOVER

ΣΟΥΛΑ - Για δείτε πως κατάντησα ντυμένη σαν ζαγάρι, έχω πέσει στα τέσσερα και τρώω το χορτάρι. Φόρεσα και την προβιά κουνάω και την ουρίτσα μα βλέπω να’ρχεται ο βοσκός και να κρατάει τη γκλίτσα. Θα πάρω αλεξίσφαιρό, περίστροφο πιστόλι και Τζέιμς Μποντ θα εγεννώ να με θαυμάζουν όλοι. Για την αγάπη θαύματα εκάνουνε πολλά και εγώ σήμερα έγινα 007.
ΜΗΤΣΟΣ- Τσαπρρρ λέω στα πρόβατα φωνάζω για να’ ρθουνε, ήρθε η ώρα στο μαντρί να παν να κοιμηθούνε. Να ξαποστάσω και εγώ έφτασε η ώρα, όλα τα έκανα καλά καιρός να φάμε τώρα. Μονάχος δεν χαίρεσαι τη σιέστα του χειμώνα και θα φωνάξω την Γκόλφω μου αρχίσουμε αγώνα.
ΣΟΥΛΑ- Για άκου κόσμε τι ζητά ό Μήτσος για τον ύπνο, την Γκόλφω να τον προσκυνά, τα κλάματα θα μπείξω! Και εγώ ακόμα κάθομαι σαν γίδα στο χορτάρι μα σαν την δω να έρχεται ο δι@λος θα την πάρει. Αχ να’ξερες αγάπη μου για σένα που πηγαίνω, θάλασσες κι οροσειρές με θάρρος τα διαβαίνω.
ΜΗΤΣΟΣ- Βλέπω τον τράγο έτοιμο, τις γίδες να κοζάρει, ποια να είναι η τυχερή που θα τονέ επάρει, μία μικρή μια λυγερή, λεπτή σαν κατσικάκι κάθεται και παρατηρεί πίσω απ’το τοιχάκι. Για κόπιασε καμάρι μου να σε βατέψει ο τράγος κι ξες τι χαρά θα δεις θα λιώσει όλος ο πάγος.
ΣΟΥΛΑ- Ωχ, πηδάω φεύγω τρέχοντας να σώσω το κορμί μου δεν θέλω τσόντα να γεννώ βουκολική δική μου.
ΜΗΤΣΟΣ- Μικρή μου Σούλα νόμιζες εμέ θα κοροιδέψεις ,πάλι καλά που δεν σ’άφησα τον τράγο να παλέψεις..χαχαχαχα
to be continued

5 σχόλια:

...mea culpa... είπε...

soula estathis tuxeri,
se perase gia gida!!!
ton kolo sou prostatepse,
erxetai kataigida!!!

o mitsos sou tin efere,
kala eixe stimmeni,
tou tragou tou tou paulose
kai itan anameni!

ton James Bond forgeta ton,
den eisai su gia tetoia,
forese sexy esorouxa,
k arxise sourta ferta!!!!

Kiki είπε...

Ti na kano prospatho
vazo ola ta mesa
gia ne me dehtei pali o Mitsos mou
stin agalia tou mesa

maria είπε...

oti kai na lete o stathis eyrethei ayto einai to neo tis imeras!!!!!!!
iremisa pleon....

KAKOSLYKOS είπε...

Giati epimeneis bre koritsi mou,giati..?

Ανώνυμος είπε...

Gia na skas esu!hahaha