Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2009

ΜΗΤΣΟΣ+ΣΟΥΛΑ/...

ΣΟΥΛΑ- Καλή σου ώρα Μήτσο μου,κατέβα λίγο κάτω, για θέλω κάτι να σου πω πριν πιάσω πάλι πάτο
Μήτσος- Τι θες πάλι εσύ εδώ σ'αρέσει να σε φτύνουν; Ή θέλεις τα παπούτσια σου στο χέρι να σου δίνουν;
ΣΟΥΛΑ- Ε ναι λοιπόν το ομολογώ το φτύσιμο μ'αρέσει, όχι όπως τα λες εσύ μα με φιλιά στη μέση(κλείσιμο ματιού)
ΜΗΤΣΟΣ-Άσε τις μαλαγανιές και πάρε πάλι δρόμο, δεν πείθομαι έτσι εγώ που με κοιτάς με τρόμο. Κάνε στην άκρη διάβαινε εδώ και μη παρέκει να πέφτεις να παρακαλάς φίλι άλλο δεν έκει.
ΣΟΥΛΑ-Έγω ήρθα πάλι να σου πω έσένα θέλω μόνο, και για τα μάτια μου που λες δεν δείχνουν μόνο τρόμο,κοίτα καλά κοίτα βαθιά και ξέρεις τι σημαίνει χωρίς εσένα η ψυχή μου κάθε βράδυ βγαίνει.
ΜΗΤΣΟΣ- Άχου αποβλακώθηκε η άμυαλη παιδούλα και τώρα ξαφνικά νομίζει πως τα ξέρει ούλα
ΣΟΥΛΑ- Τι θέλεις μωρέ σάψαλο μετά να το νταντεύεις; Ενώ με εμένα συχνά θα θέλεις να χορεύεις. Για διες που όρεξη πολύ και χάρη έχω περύσια, λίγο ακόμα τρέξιμο θα'χω και μέση ίσια(για να μην τρίβεις). Τώρα πηγαίνω σπίτι τρέχοντας να κάνω και δουλειά γιατί θα φάει ο δάκος την δόλια την ελιά

to be continued

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Eisai megali mazoha telika