Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009

ΜΗΤΣΟΣ+ΣΟΥΛΑ/KISS KISS BANG BANG

ΣΟΥΛΑ-Καλό ταξίδι εκεί που πας κι Εγγλέζικα μαθαίνεις, τι άλλο να κάνω για να πω άλλο μη με χωλένεις. Φάε και πίτες άνοστες, μαρίδα με πατάτες, μπες στο μετρό,στο Κάττυ Σαρκ κάνε στροφές και τσάρκες. Πήγαινε εκεί που ξέρουμε πως ξεκινά η ώρα, κι ελπίζω όταν θα γυρνάς μην έχει βγει η Ντόρα. Κάνε μια στάση στο μαγάζι και πάρε την τσαντούλα και στο χωριό σαν ματαρθείς θα στα χαρίσω ούλα.
ΜΗΤΣΟΣ- Δεν ζήτησα για το φευγιό από σένα ξεπροβόδα, που πριν βόλτα για βγω ήσουν σαν τον βοϊβόδα. Κυρά μου πλέξε το μαλλί δες και καμιά μπομπίνα,γιατί εκεί που θα'μαι εγώ θα την περνάω φίνα.
ΣΟΥΛΑ-Καλά δεν είπα τίποτις, θα είμαι εδώ στο Γκρέτσια, θα ελπίζω για ένα σου φιλί, όπως θρονί ο ΝτεΓρέτσια. Σωστή θα γένω, χωρίς ορμή για κάποια μ@λακί@, δεν θέλω πάλι να βρεθώ με δύο απ'τα τρία. Αλήθεια λέω θα κρατηθώ, θα κλείσω τα περιστέρια και γράμμα δεν θα στείλω εγώ να μου κοπούν τα χέρια(λέμε τώρα).
ΜΗΤΣΟΣ-Σιγά μην κρατηθείς εσύ για την μισή βδομάδα, που ήτανε ξημερώματα και ζήταγες λιακάδα. Που πριν αρμέξω το Λενιώ περίμενες κασέρι και μες το απομεσήμερο το βραδινό αστέρι. Σε ασπάζομαι λοιπόν και χαιρετώ τα μάλα και όταν γυρίσω θα ειδώ αν θα μιλήσουμε γι'άλλα.
to be continued

1 σχόλιο:

KAKOSLYKOS είπε...

TI TSADOULA THEΣ?