Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2009

ΜΗΤΣΟΣ+ΣΟΥΛΑ/A COMMENT FOR TODAY

ΣΟΥΛΑ- Επειδή είμαι στα βουνά και αντάρτισσα περνιέμαι, την γνώμη μου κι εγώ να πω για αυτούς που απαρνιέμαι. Σωστό και τίμιο εστί λάβαρα να κρατούμε και ήρωες μου μας γέννησαν ξανά να τους τιμούμε. Αλλά σεμνά και ταπεινά, είναι απαρχαιωμένο και δίχως σκέψη και σκοπό τελείως καμμωμένο, μικρά παιδιά που βλέπουνε μόνο σαν αγγαρεία και περπατάνε ασυντόνιστα σαν θλίψη σε κηδεία, να βάζουμε κάθε γιορτή του έθνους της πατρίδας να παρελαύνουνε βαρετά μπροστά απ'τας κερκίδας. Κανένα δεν αισθάνεται, δεν δίνει σημασία, αφού δεν ξέρει τίποτα απ' τη παλιά ιστορία. Καλύτερο εγώ θωρώ αν για αυτά μαθαίναν και όχι με περπάτημα τ' άφήνουνε χαμένα.

2 σχόλια:

KAKOSLYKOS είπε...

SOSTI!

Elli είπε...

Va katargisoume kai tis parelaseis,kai tin arsi tis simaias, kai ton ethniko umno kai ola e?Vre ti lete...