Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2009

ΜΗΤΣΟΣ+ΣΟΥΛΑ/THE FANTASTIC FOUR

ΓΙΩΤΗΣ- Στην υγειά μας βρε παιδιά, πετάξτε τα λουλούδια, πάνω στις φίλες που χω γω τα πρώτα κοπελούδια. Να σύρουν πρώτες τον χορό και να τις καμμαρώνω γιατί αν δεν τις διω καλά μόνος μου βαλαντώνω. Φέρτε να πιω για να ξεχνώ αυτήνε την ημέρα που ο Χάρος βγήκε παγανιά μα πήγε παραπέρα. Δεν είναι ακόμα η ώρα μου για αυτό και το γιορτάζω και θα κερνάω το πιοτί και ουστ θα του φωνάζω.
ΜΟΡΦΩ- Έτσι σε θέκω Γιώτη μου άνοιξε τη μπουκάλα και κέρναγε άφθονο αλκόολ να φτιάξουμε κεφάλα.Μα δες την Σούλα και την άλλη την κοντή μελαχροινή πως με χάρη και ευθυμία το κουνάνε το κωλ.ί.
ΣΟΥΛΑ- Κατέβα Μόρφω κι εσύ πάνω από το τραπέζι που πιάστηκε ο σβέρκος μου για να κοιτώ τι παίζει. Έλα να κάνουμε αγκαλιά και να αγαπηθούμε γιατί φίλους σαν κι εμάς δύσκολα να τους βρούμε.
ΤΟΥΛΑ- Μα αφήστε τα αγκαλιάσματα, αφήστε τα τραγούδια, γιατί έχω πόνο στην καρδιά σε αυτό το πανηγύρι με με άλλον βλάχο αγκαλιά στον κάμπο είχα γύρει. Τώρα τον ενθυμήθηκα και δεν μπορώ και κλαίω του Γιάννη του Περπατητή το παράπονό μου λέω.


to be continued

3 σχόλια:

...mea culpa... είπε...

koula:

fantastic four glentousate?
k ego emeina spiti?
xalali omos, tragoudise
i euterpi sto feggiti!!!

gia stop tora ta lelouda,
gia stop ta varelota,
i soula thelei erota!
meta tha vgoume bolta!!!!

KAKOSLYKOS είπε...

Gurizoume gurizoue,alla den koitame ekei pou prepei..

...mea culpa... είπε...

pos den koitame???exoume allithorisei apo to staring agapite kake luke!!!!