Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2007

Γιατί μου αρέσουν τα Χριστούγεννα

Δεν μου αρέσουν γιατί όλοι αποφασίζουν να εξασφαλίσουν μια θέση στο παράδεισο, δεν μου αρέσουν για την εθιμοτυπική ανταλλαγή των δώρων, δεν μου αρέσουν για τον υποχρεωτικό κύμα καλοσύνης και τα γλυκανάλατα χαμόγελα, δεν μου αρέσουν για τα ολονύκτια πάρτυ και τον απαραίτητο σημαιοστολισμό, δεν μου αρέσουν για τα πιτσιρίκια με το τρίγωνο που κυνηγάνε το δίευρω αχάραγα, δεν μου αρέσουν (χμ,χμ) για τις μέρες άδειας. ΑΛΛΑ ένα κοιλιόδουλο άτομο σαν την αφεντιά μου δεν θα μπορούσε να μην έχει αδυναμία στα Χριστούγεννα αφού αυτή η γιορτή προϋποθέτει αδιάκοπη και πλούσια παρέλαση γλυκών και φαγητών, μέρα παρά μέρα οικογενειακά και φιλικά τραπέζια γεμάτα καλούδια που σε κάνουν να αισθάνεσαι σαν να βρίσκεσαι στο εργοστάσιο σοκολάτας του Τσάρλυ.(και όλα ξεκίνησαν από ένα μελομακάρονο).

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Πειράζει που τα Χριστούγεννα τα αντιπαθώ λόγω της υποκρισίας και ψυχαναγκαστικού κλίματος αγάπης;
Πάντως συμφωνώ για την μάσα χε χε!
Αν έκαναν τα Χριστούγεννα γιορτή της κατανάλωσης βγάζοντάς τους το θρησκευτικό ένδυμα δεν θα είχα κανένα πρόβλημα.