Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2009

ΜΗΤΣΟΣ+ΣΟΥΛΑ/ME AND MY MONKEY(THE NAME OF MY SHEEP)

ΣΟΥΛΑ-Μαζεύεις Μήτσομ'τις σβουνιές και τις πετάς σε εμένα και γω η δόλια τις κρατώ τις βάζω στο χωράφι γιατί'ναι λίπασμα καλό και να μην πάνε στράφι. Σταμάτησα να οδύρομαι να κλαίω σαν την Σύρμω και το μονάχο μου κακό την αγάπη μου σου δείχνω.Άλλονε τρόπο δεν λογώ και πράττω σαν Σουλίτσα και θέλω να΄ρθω να σε βρω να κάνουμε αγκαλίτσα(ας μαζέψει κάποιος το μέλι).
ΜΗΤΣΟΣ-Τα πρόβατά σου φύγανε και το μυαλό σου πέρα, με το καλό δεν παίρνεις εσύ μάλλον θες και φοβέρα. Αλίμονο αν κατάλαβες τα όσα έχω ορμηνέψει μα΄συ ρθες και κατσικώθηκες επάνω μου σαν φέσι.
ΣΟΥΛΑ- Δν σου ζητώ τον ουρανό μα δεύτερη ευκαιρία, σαν μου την δώσεις να χαρώ κι ας τηνε φάω κρύα.
ΜΗΤΣΟΣ-Έχει στεγνώσει ο στόμας μου και πρήστηκαν τα αυτά μου να σου φωνάζω δεν μπορώ να βρω τα λογικά μου. Εσένα έχω ολημερίς που έρχεσαι απ'τη στάνη πως θέλεις έτσι να σκεφτώ ο λογισμός τι βάνει.
ΣΟΥΛΑ-Φοβάμαι πως εμένανε έχεις γραμμένη επάνω εκεί που ήλιος δεν κοιτά και το χερί δεν βάνω.
ΜΗΤΣΟΣ-Άιντε κατέβα στο χωριό και κάνε τις δουλειές σου,γέμισε το κιούπι σου χαιρέτησε τις θειές σου. Όταν η απόφαση παρθεί αν θέλω πάλι εσένα ή αν θα μείνεις να κρατάς τον π@@λο του κανένα θα σε φωνάξω αλάργα μου να'ρθεις να ακουμπήσεις αλλά το γινάτι σου πίσω σου θα αφήσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: