Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2009

ΜΗΤΣΟΣ+ΣΟΥΛΑ/LET ME BE YOUR BAROSSO

ΣΟΥΛΑ-Ανάθεμά με αν τολμώ την σκέψη να διαβάσω, κάποιος ας βρεθεί να πει, σπίτι του ας κοπιάσω. Με κάθε τρόπο προσπαθώ να δείξω την αλήθεια μα είναι δύσκολοι καιροί για να ζητάς βοήθεια. Αυξήθηκαν οι φόροι μας, έσφιξε το ζωνάρι και γω δεν έχω πια ρευστό να πάρω νέο μουλάρι. Για αυτό σου λέω μάτια μου ας γίνομαι εταιρεία έτσι θα ξεγελάσουμε την παλιοεφορεία. Ας κάνεις μια προσπάθεια να με δεχτείς ξανά και η φοροαπαλλαγή θα'ρθει από το πουθενά. Μια νέα επιδότηση ας πάρουμε απ'το ΕΣΠΑ και δεν χρειάζεται εσύ να ξέρεις απο βέσπα. Μια νέα αρχή να χτίσομαι για τα καλύτερα να πάμε, εγώ σαν είμαι πλάι σου τον Παπακωνσταντίνου δεν φοβάμαι.
ΜΗΤΣΟΣ-Αυτό δεν το ξανάκουσα, ομολογώ στη πλάση, μιλάει σαν τον βουλευτή το χέρι μου να πιάσει. Τι άλλο Θεέ μου θα σκεφτεί για να'μαστε μαζί σε λίγο θα υποσχεθεί καινούριο μαγαζί. Μα σαν τους πολιτικάντηδες σου τάζουνε το όλο και μετά βάζουν το χέρι τους σου πιάνουνε τον κώλο. Φοβάμαι μικρή χωριάτισσα μη κάνω μαλακία, το παίζεις σοσιαλίστρια που'ρθε από την Δανία.
ΣΟΥΛΑ-Με τη καρδιά σου μιλώ,αυτή μόνη συνθήκη δώσε μου τη αγάπη σου κάτι καλό θα τύχει. Πάμε μαζί όπως είμαστε φορτσάτοι μπρος ξανά και γω θα κάψω την δήλωση του Ε9!

TO BE CONTINUED...

Δεν υπάρχουν σχόλια: