Πέμπτη 27 Μαρτίου 2008

Από Μηχανής Θεός

Μια χάρη, όσοι οδηγείτε μηχανάκια, μηχανές, βέσπες κλπ στο δρόμο να είστε πιο προσεχτικοί δρόμος δεν ανήκει στα δίτροχα και κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να κανει άκρη όταν κορνάρετε για να σας κάνει χώρο. Σήμερα το πρωί στη Βουλιαγμένης έβγαλα το φλας μου δεξιά και άλλαξα λωρίδα, το μηχανάκι από πίσω επιτάχυνε για να με προσπεράσει από δεξιά πάλι.Δεν πρόλαβε και σταμάτησε δίπλα μου να μου πει, 7.15 το πρωί, να μου πει ότι εγώ δεν πρόσεχα κι ότι πήγα να τον τρακάρω, το ρώτησα αφού είδε το φλας μου γιατί επιτάχυνε, φυσικά ήταν και άλλα μηχανάκια εκεί και άλλοι οδηγοί που με υποστήριξαν, αλλά είχε όρεξη πρωινιάτικα για κουβέντα, εγώ δεν είχα, βριστήκαμε και πήγε ο καθένας στη δουλειά του. Για αυτόν δεν ξέρω αλλά εμένα μου χάλασε την μέρα.Σίγουρα το κυκλοφοριακό θα ήταν ακόμη μεγαλύτερο πρόβλημα αν κάθε δίτροχο ήταν και αυτοκίνητο αλλά συχνά αναρωτιέμαι πόσο δυσκολότερη κάνουν την οδήγηση και αυξάνουν το στρες του οδηγού. Ας σεβόμαστε λιγάκι και τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας, δεν βλάπτει.

3 σχόλια:

APSOY είπε...

Όχι τίποτ' άλλο, αλλά αν τρακάρεις είναι και πιό επίφοβο να χτυπήσουν...
Πάντως οι χειρότεροι είναι οι deiverάδες. Νομίζω ότι δεν πρέπει να γνωρίζουν καν τι εστί Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας...

Μια μούντζα και καθάρισες ;) :Ρ

Kiki είπε...

Δεν μου αρέσει η μούντζα,προτιμώ την χειραψία που προϋποθέτει σφίξιμο χούφτας και ανεβοκατέβασμα αγκώνα.Ρίξη προφυλακτήρα 300 ευρά, καβάλημα πεζοδρόμιο 1 τάσι, βλέμμα χειροτονημένο μοτοσικλετιστή-ανεκτίμητο.

Unknown είπε...

Kαλημέρα kiki.
Νομίζω πως η έλλειψη παιδείας στον δρόμο είναι αποτέλεσμα γενικής νοοτροπίας του ελληναρά. Να περάσει πρώτος, να δείξει στον άλλο τι μάγκας είναι κτλ.
Για να μην πω πως παίρνουν πολλοί δίπλωμα. Δυστυχώς ΚΑΙ στον δρόμο φαίνεται η έλλειψη κοινωνικής πάνω
απ 'όλα παιδείας.